:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista sekä eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme https://turunbaletti.fi/ ja ongelmatilanteissa ota yhteyttä sihteeri@turunbaletti.fi.

Kirjoittaja Aihe: Tule tutustumaan Balettiin Turun Erotiikkamessuilla 7-8.9.2007  (Luettu 4193 kertaa)

sheri

• Vieras

Turun baletti on tänäkin vuonna vahvasti mukana TurkkuSex 2007 messuilla ja isolla messuosastollamme kannattaa tulla vierailemaan ja kysyä vapaasti sadomasokismiin, fetismiin tmv liittyvistä ilmiöistä. Myös asiaankuuluvaa välineistöä on runsaasti esillä ja kokeiltavana!

Nyt voit vaikuttaa etukäteen, mitä haluat että messuilla juuri meidän osastollamme tapahtuu, näkyy ja kuuluu. Kerro toiveesi ja odotuksesi Turun Baletin messutyöryhmälle.

*nöyrä niiaus messutoimikunnan puolesta*
Kirjattu

miau.miao

• Sthenolagnikko
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen

Jeesh, mä voisin kyll messutyöryhmään lipua mukaan.  ;D
Kirjattu

sheri

• Vieras

(Tämä ketju on tarkoitettu ei-jäsenille  ;) )
Kirjattu

Bossman

• vanha kaljapummi
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Runkensteinin riiviö

Mahdoton määrä ihmisiä kävi taas kahden messupäivän kuluessa tutustumassa Baletin osastoon, jotkut
pintapuolisemmin, monet interaktiivisesti.
Jos forumilla kävijöiden joukossa on messuvieraita niin oikein mielellämme kuulisimme näkemyksia messuista
ja erityisesti tietenkin omasta edustavuudestamme - hyvää, huonoa tai jotain välimallia.
Kirjattu

catitus

• Vieras

Hei.
Empä vieraana pystynyt tänne kirjoittamaan, joten päätin sitten rekisteröityä foorumille. :)

Itse olin perjantaina paikalla ja tykkäsin osastostanne. Myöskin perslihani tykkäsivät kunnon piiskauksesta [minä olin se, jota piti välillä tarkistaa että nukunko piiskauksen ajan ;) ]. Mukana ollut ystäväni kauhistelee vieläkin takamustani aina kun hän näkee sen. ;D Kyllähän se on mielenkiintoisen näköinen violetin punertavan kukertava. Hirveän ujoja messuvieraat tuntuivat olevan osastoanne kohtaan, mutta kuitenkin hieman uteliaita. Ihmiset olivat mukavia ja oli se kiva katsella muidenkin kuritusta kuin vain nauttia oman verenkierron vilkastuttamisesta. :) Negatiivista sanottavaa minulla ei ole. Mutta jos ensi vuonnakin tulette messuille niin pakko sitä on taas tulla katsastamaan osastonne. :)
Kirjattu

Switcher

• Vieras

Tosi hieno juttu kun tykkäsit!! ;D Mä täs ootellu josko sua piiskannut henkilö olis tähän vastannut, kukahan se on mahtanut olla ja tunnistaako. Itse en muista että olisin ketään joutunnu herättelemään. No clubi iltaan sitten seuraavaksi, eli 29.9 ravintola showtimessa!
Kirjattu

Bossman

• vanha kaljapummi
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Runkensteinin riiviö

Epäilenpä kyllä hiukan että  olisin ollut todistamassa juuri yllämainittua tapausta... tai hiukan heilumassakin siinä
muiden ohessa. Hienoa jos jälkituntuma oli muikea, pokerisi piti kyllä krossilla varsin suvereenisti.
Raippaa sai todella tuulettaa kunnolla...

Kirjattu