:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista sekä eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme https://turunbaletti.fi/ ja ongelmatilanteissa ota yhteyttä sihteeri@turunbaletti.fi.

Kirjoittaja Aihe: Turun Baletin syyskokous 22.11.2010  (Luettu 1798 kertaa)

Bossman

• vanha kaljapummi
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Runkensteinin riiviö
Turun Baletin syyskokous 22.11.2010
« : 05.10.10 - klo:19:19 »

Avoin kutsu kaikille jäsenille Turun BDSM-yhdistys ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen
Old Bankin kabinetissa maanantaina 22.11.2010 alkaen klo 18.
Käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten toimintasuunnitelma, budjetti ja hallituksen
kokoonpano vuodelle 2011.
Tervetuloa.

Vuosikokouksen jälkeen pidetään ns. tavallinen kokous juoksevista asioista sen
hetken asialistan mukaisesti.
Kirjattu

Bossman

• vanha kaljapummi
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Runkensteinin riiviö
Vs: Turun Baletin syyskokous 22.11.2010
« Vastaus #1 : 13.10.10 - klo:20:05 »

Syyskokouksessa on siis tehtävänä joukko ratkaisevia henkilövalintoja. Jonkin verran näistä on ollut puhetta ihmisten kesken siellä täällä,
mutta näkisin hyväksi keskustelun avaamisen forumillakin. Ihan hatusta kokousiltana ei näitä vastuunkantajia revitä.

Puheenjohtajaksi olen itse tähän mennessä kuullut varteenotettavasti esitettävän XXLmasteria. Hän on myös ilmaissut suostumuksensa
ehdolla oloon. Itse kannatan häntä lämpimästi ja annan täyden tukeni.
Muita ehdokkaita on vielä aikaa asettaa ja samoinhan sihteeri ja rahastonhoitaja ovat haussa - nämä ovat myös elintärkeitä posteja
yhdistyksen kannalta.
Kirjattu

Dante

• Turun Baletin jäsen
  • **
« Vastaus #2 : 26.10.10 - klo:00:52 »

Kirjoitanpa asian nyt tännekkin, että päätin loppujenlopuksi laittaa minäkin virallisesti pääni likoon ja heittäytyä vasemmistoliiton ehdokkaaksi pj-vaaleihin  ;) kun olevinaan jotaan myönteisiäkin hymähdyksiä olen ollut kuulevinani kun olen aiheesta ihmisille maininnut, niin mikä jottei sitten. Päästäänpähän ainakin äänestämään.
Kirjattu

Bossman

• vanha kaljapummi
  • Turun Baletin jäsen
  • **
  • Runkensteinin riiviö
« Vastaus #3 : 17.11.10 - klo:17:01 »

Yhdistyksen syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. kokouksen avaus
   2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
   3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
   4. hyväksytään esityslista kokouksen työjärjestykseksi
   5. vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruus seuraavalle kalenterivuodelle
   6. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet
   7. valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varajäsenet
   8. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat

Tuosta selvittyä palaveroimme muista aiheista, kuten menneet kellarikemut, tulevat klubi ja 10v pirskeet. kalenterin myynti.
« Viimeksi muokattu: 17.11.10 - klo:17:04 kirjoittanut Bossman »
Kirjattu

fen84

• Hallituksen jäsen
« Vastaus #4 : 22.11.10 - klo:08:22 »

Mä tuun paikalle, mut se voi olla että mun on pakko ottaa Ida mukaan, riippuu siitä että ehtiikö mun äiti saaresta takaisin tai ei niin että se ehtis napata Idan. Toivottavasti tämä ei häiritse ketään kovin paljoa (tai ainakaan enempää kuin mua, mähän sen perässä saan juosta...)
Kirjattu

Dora

• Turun Baletin jäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 22.11.10 - klo:10:10 »

Hei!

Laitoin Turun Baletin sähköpostiin yhen taulukon, jonka toivoisin tulostettavaksi kokoukseen.

Hoituuko? Hän, joka sen tulostaa voisi kuitata tänne, että homma on hoidettu, kiits.

D
« Viimeksi muokattu: 22.11.10 - klo:12:41 kirjoittanut Dora »
Kirjattu
"You don't have to love me, you don't even have to like me, but you will respect me."

Switcher

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.11.10 - klo:17:07 »

on mulla ihan nikkikin mitä voi käyttää??

Mut joo, en taaskaan saa sun openoffice -juttujuttua auki joten tulostamatta jää.
Kirjattu